Tilinpäätös vuodelle 2006
Oy Humanoidi Ab
on asiantuntemukseen keskittyvä asiantuntijuustoimisto. Yrityksen visio on olla alansa johtavin palveluiden tarjoaja mahdollistaen all-in-one-ratkaisut muille yrityksille. Yrityksen strategia on luoda poikkeuksellinen, täysin uusi lähestymistapa asiakkaansa ongelmiin. Yrityksen missioksi on määritelty saavuttaa iso-G neljän ja puolen vuoden sisällä.
Avainlukuja
- Tuottavuus: 46
- Joutuja kahvikuppeja: 0
- Laatu (keskimääräinen): 4.16
- Laatu (painotettu): 4.22
- Laatu (virheettömyys): 52 %
- Kustannettuja työsuhdelounaita: liikaa (arvio)
- Kannattavuus: 57.16 € (arvio)
Toiminta
Yrityksen toimita alkoi syyskuussa kolmella erillisellä merkittävällä markkina-alueella; Cs-saarilla, Statlandiassa ja myös kotimaassa. Kiintoisaa kyllä, ulkomaan toiminnot eivät niinkään häirinneet kotimaan työskentelyä. Ensimmäisen kvartaalin päätös oli myönteinen, vaikkakin kotimaan toiminta aiheutti pienoisen pettymyksen.
Viimeisellä kvartaalilla jatkoimme toimintaamme niin kotimaassa että ulkomailla, ehkä lievästi panostaen kotimaan toimintaan enemmän. Tämä kannatti, koska joulumyynti erityisesti kotimaassa osoittautui varsin suotuisaksi.
Tulevaisuus
On syytä olettaa että yhtiön kannattavuus laskee ensimmäisellä ja toisella kvartaalilla. Näistä aiheutuva matalapaine vaikeuttaa ulkomaan toimintoja myös kolmannella ja neljännellä kvartaalilla jolloin markkinaosuutta joudutaan hankkimaan jopa laadun kustannuksella. Myös tuottavuus saattaa olla vaarallisessa tilanteessa; materiaalivarannot ovat vähissä ja tuotteita joudutaan valmistamaan hvyin epämääräisillä raaka-aineilla.
Liiketoimintaa haittaa myös yrityksen tavoite ylläpitää yhteiskunnallisia suhteita joka luonnollisesti laskee kannattavuutta.
Tavoite on käynnistää kolmannella kvartaalilla uudet ulkomaantoiminnot STS-maissa. Liiketoimintaa pyritään jatkamaan vähintäänkin vuoden 2008 toiselle kvartaalille.
February 9th, 2007 at 2:04 pm
Lol wtf? Minkähän värisiä sieniä olet tällä kertaa popsinut? 😀